Hej jag surar.

nu är det sur-dags.
1-jag har inget jobb. Alla andra okvalificerade nötter har jobb, men inte jag. Fattig som en kyrkråtta passar inte mig.
2-min lägenhet är stökig och oupppackad, det är tråkigt att göra själv och Marcus har fullt upp med pluggandet.
3-jag är grinig. bara sådär. jag vill ut, men har tvätt-tid i en kvart till, plus en timmes torkning.

punkterna fyra till typ fem miljoner är sen upptagna med allt från att jag har tråkigt till att jag hatar min dammsugare.


Jo, det är visst lite synd om mig.

Kommentarer
Postat av: OttO

att säga att jag vet hur du känner dig vore årets underdrift...



men kämpa på tjejen.. det kommer lösa sig

2009-09-28 @ 17:36:47
URL: http://oliveira.blogg.se/

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0