Bland kartonger och stök

Puh, sista veckan i kalmar har gått vansinnigt fort! helt galet, en vecka full med fest, sol och bostadssökande. Men nu har vi en! eller pepparpeppar, Marcus ska skriva på kontraktet på måndag, en styck lägenhet. tackartackar (återkommer med the 411 när kontraktet är påskrivet, vill inte jinxa det...)  och ja. lägenheten är i kalmar och den är till både marcus och mig.

men här sitter jag i kalmars stökigaste lägenhet (det ser ut som ett bombnedslag eller två) och försöker sortera ner stökigheten i olika kartonger och kassar. frågan som inte vill lämna mig är VAD I HELVETTE SAMLAR MAN PÅ SIG SÅ MYCKET SKIT FÖR?! hälften vore nog. att sen två kartonger är Marcus olika konstiga böcker om olika konstiga krig gör mig inte mer medgörlig. ska solla bort och kasta en del med, får se hur det går med böckerna. :D

nu ska jag tillbaka till mina kartonger!
pusspuss!

jag tänker inte lägga upp en bild påmitt kaos, det behöver inte dokumenteras. det är jobbigt så det räcker.

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0