typisk tisdag

Just nu är det lite mycket, därav blogg-bristen. Mitt jobb till att börja med, lite för bra för att vara sant, och nu verkar det ha skitit sig, hon jag vickade för (som enligt min chef skulle vara långtidssjukskriven) dök upp nu lagom till min andra jobbvecka. Typiskt öken. Har jagat min chef för frågor och svar i två dagar, inget svar där inte. Typiskt öken. Sen är det så att Marcus och jag inte fått överta kontraktet på våran lägenhet och alltså måste flytta till sommaren. Det innebär magasinera allt skit till i september och hoppas på en soft boplats. Men soft boplats verkar omöjligt.

puh. Allt känns bara lite sådär motsträvigt.

plus att vi måste till MAXI. Jäkla öken.

Kommentarer
Postat av: OttO

maxi e skoj

2009-04-01 @ 15:38:43
URL: http://oliveira.blogg.se/
Postat av: OttO

maxi e skoj

2009-04-03 @ 16:47:53
URL: http://oliveira.blogg.se/

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0