Resfeber

Puh, 13/6, lördag morgon klockan 07.40 lyfter ett plan från Arlanda bärandes min lillasyster och mig till andra sidan atlanten, USA alltså. Till den 14e september ska jag roa mig i detta mitt andra hemland. ska bli spännande. har jobb, bostad och lillasyster i handen så det kommer gå fint, lite ont i hjärtat att lämna älsklingen på fel sida "pölen" men vi ses i början av september igen. :D

Just nu är det mest fjärilar i magen och oreda i packningen. Ofärdiga saker i sverige och almän kalabalik i livet.

Lite update så mest. Nu ska jag nog packa lite till.


puss!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha det bäst i sommar vännen!!! Massa karmar och pussar!!!

2009-06-12 @ 18:13:10
URL: http://inkorrekt.blogg.se/
Postat av: Heppelhuren

Ha en wonderful sommer mitt hjärtegryn!!!

Glöm inte oss här hemma i Kalmar! Puss o kram

2009-06-13 @ 12:27:31

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0