jag lever.

så, nu är jag framme. eller, jag har varit framme i nästan två veckor, men ändå.

jag har landat i wyoming och allting är skitbra förutom att marcus är svår att få tag på :( men det blir långa mejl istället för många :)

Annars är allt kalas, jobbar, solar och äter glass. hejaheja ben och jerry kylen!!!


kan förövrig avslöja att neapolitan dynamite är F A N T A S T I S K!!! hälften chocolate brownie och andra cherry garcia. tackartackar.

Nu ska jag göra mig redo för jobbet!


Det finns saker jag inte har här dock;
öl på krögers med marie, promenader med jenny, chilla på balkongen med johan och bara hänga på kåren och göra ingenting vettigt med alla mina andra älsklingsnötter!

pusspuss på er alla hemma i sverige! Saknar er jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Heppelhuren

Och vi saknar dig skrutt!!!

Skönt att höra att livet är bra och glassen god :)



Här hemma saknar jag lite möjligheten att ha ett liv och göra vad jag vill.... men å andra sidan så är Julian så himla söt!! Dagarna består mest av promenader i mini-format, skutt o bus och en massa "nej, inte tugga/äta på X" ;-)



Ha det underbar mitt hjärta! Love you!! <3

2009-06-24 @ 11:54:34
Postat av: gamla grannen

ben & jerrys e kalasgoda! inget snack om saken :)

2009-06-24 @ 18:07:14
Postat av: Marie

åh jag saknar dig galenunge!!!

Min nya favvo är dock den där cheesecake-ben&jerry. namnam.

Jag jobbar som ett helvete men dricker ganska friskt med anders :)



Puss puss

2009-06-24 @ 22:58:40
URL: http://inkorrekt.blogg.se/
Postat av: OttO

testat "jamaican me crazy"? suuuupernice e den!

2009-07-22 @ 10:24:48
URL: http://oliveira.blogg.se/

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0