Heartache

Det är konstigt hur det kan göra fysiskt ont att behöva säga hejdå. hur en människa kan finnas i hjärtat så djupt att det inte går att förstå ett liv utan den. och att inse att de kommande tre månaderna kommer bli just det, ett liv utan varandra. Jag har konstant gråten i halsen och känner mig så labil och ensamare än jag någonsin gjort. skulle ge allt för att få höra min underbarastes röst, om än för bara några minuter. att få en kram eller bara få hålla handen.

Jag hoppas att det blir lättare för jag överlever inte annars. helt ärligt, mitt hjärta kommer sluta fungera!


//emilia

Kommentarer
Postat av: annika

..de e kärlek det! <3

2009-06-05 @ 13:45:25
Postat av: Marie

Jag kommer att sakna dig också ;)

2009-06-07 @ 16:15:04
URL: http://inkorrekt.blogg.se/
Postat av: Linda

det är jobbigt att vara den som åker iväg också, tusan vad jag grät när jag skulle lämna mitt hjärta då jag åkte ut och jobbade på sjön sist.. men jag kom hem och fick träffa honom efter två månader, och jag tror att det är just då man inser hur jäkla kär man är. =)

men jag förstår dig..det är sjukt jobbigt att känna sig ensam!

2009-06-10 @ 11:08:46
URL: http://paerlan.blogg.se/

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0