Wohoow!!

I dag är det onsdag, en i mina ögon sjukt bra vecko-dag :D
Jag har fått nästan all matte gjord, det går bättre än jag trodde, är verkligen bra att gå på föreläsningarna. Fick dock inte min fysikbok i dag vilket oroar mig, hade behövt ta med den på tåget i helgen.

Helgen ja! Jag ska till götet och hjälpa min kusin flytta, ska bli najs att få se vart han ska bo! Kul att komma bort från stan lite med, första BG-fria veckan på ett tag, gruppen blev lite mindre igen i går, men det är bra att vänner prioriterar sig själva först, önskar jag kunde det lite oftare i alvarliga situationer.

Nu ska jag kasta ihop en bag med träningskläder! :D jenny och jag ska inta Nautilus och träna bort lite löst fläbb. Sen hinner jag nog lite mer matte!

Pusspuss!

dagens: Inte ens Rewind på MTV är lika hett som min rosa mjukisdress.

Kommentarer
Postat av: elin

INGET är hetare än din rosa mjukisdress.. ;) kramkram

2009-01-28 @ 23:11:54
Postat av: OttO

hahaha de där brallorna!

2009-02-02 @ 11:19:56
URL: http://oliveira.blogg.se/

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0