Mitt Okända Förflutna

Helt sjukt, i dag la en gammal klasskompis till mig upp gamla klassfoton från lekis till 9an (i små städer går man i samma klass Lääääääääänge...) lite kul men mest jobbigt. Hur eller hur så är det intressant att se vad det blivit av alla. En på den tiden soft snubbe har tydligen gått bort (han hade då epilepsi, vet inte om det var det) kom lite sådär paff, jag är fortfarande lite berörd av det. Sen visade det sig att det i min klass på lekis gick en Soran. Soran har jag inget som helst minne av, men har har tydligen vuxit up och blivit Soran Ismail. Jag borde få minst tio kändispoäng.

Men det fick mig att tänka på hur sjukt spexigt det är vart alla tar vägen, inte konstigt att det är lätt att få ångest över livet och framtiden. Det kan verkligen gå hur som.

Men ialla fall, tack för the re-hash!

puss!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0