Efter stormen.

Ganksa kalasigt sömnig, trött och sånt. Sitter på tåget mellan Götet och Kalmar och funderar på hur våren kommer arta sig. Tar mig en paus och kollar på Pulp Fiction, underbar film, sett den många gånger. Quentin tarrantino är en mästare, men viss fallenhet för fossingar.

Det är på andra sidan jul och nyår, ett nytt år stundar och det är många dagar som ligger framför, men det är fortfarande nytt och peppigt. I'll leave it at that.

Planerna varierar lika fort som veckodagarna, en ny varje dag. Men jag har ändå ett mål.




When I had what alcoholics call a moment of clarity.
    Så jääävla bra film. Nu ska jag lära mig allt om Neoprene.


Puss



Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0