En omröstning

Nu är det dags för mina dryga 600.000 läsare att bestämma exakt hur tråkigt mitt hår är.

Eller vänta, det var inte jag...

Faktum kvarstår att jag har tråkigt och vill klippa mig, jag har erkänt tråkigaste håret på denna sidan om ekvatorn.


 

nu råkar jag inte ha Rihannas sensuella nyckelben eller chokladiga hud, men   en kort bob kanse? den känns lite passsé dock.

Eller så gör jag som Blondinbella och blir brunett igen, fast mina lockar är inte så långa ännu, extensions kanske? Oooh, jag kan bli som Lindsey Lohan, fast utan en ful flickvän och tattiga kokainproblem...







 

Lite Nicole Richie-lugg? Har inte haft lugg på år och dar, kanske dags igen? Men allt fönandet och plattandet är ju inte så sensuellt...


Får nog ändå rösta fram denna som min personliga favorit, mest för det är vackra Heidi Klums hår egentligen... Men nått sånthär vore inte helt omöjligt, en liten lugg och lite uppfräshat. Yes box. Hej sax.



Kommentarer
Postat av: Heppelhuren

"kort bob kanse? den känns lite passsé dock.."

He he... well darling - i så fall är jag det!

Nyklippt i ung exaxt den frisyren :-)



Nytt hår är en bra grej :)

Jag röstar på Nicole btw!

Puss



2009-09-02 @ 10:25:17
Postat av: Marie

jag gillar ditt blonda hårsvall du hade 06.

2009-09-02 @ 13:06:08
URL: http://inkorrekt.blogg.se/
Postat av: emilia

Jenny: endel passar i bob, varesej det är mode eller inte, du är power nog att vara ball i kort hår jämt. jag är det inte :)



Marie: i know, det är på utväxt, måste bara underhålla mig själv tills det är långt igen...

2009-09-04 @ 07:23:18
URL: http://tjejemil.blogg.se/
Postat av: Heppelhuren

Yeay! Blonda hårsvallet - check! Emil, Marie, Johan, jag och Kalmar - check! Det här kan bli en lysande höst ;-)

2009-09-04 @ 09:21:54

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0