Tillbaka i Tønsberg.

Det är ett jäkla flängande och ett himla inte-upptaderande.

Var hos mamma och pappa i påskas, marcus och jag eldade i skogen och jag fick lite solsting. typiskt bra påsk. :) åkte tillbaka till Kalmar i måndags (vilket datum det nu kan ha varit) och chillade där tills onsdagskvällen då det var KARMA kick-out
 underbart roligt, det är något speciellt med att festa till det med människor man i vanliga fall inte festar med men som man ändå känner skapligt. Aja, stört roligt iallafall. Vaknade med tillhörande blymössa och muntorrhet på torsdagsmorgonen av att telefonen ringde och min Norge-chef som ville att jag skulle sätta mig på första bästa tåg till Tönsberg! Hurra tänkte jag inte, men jag packade min väska (och det är sådär bra packat som det kan bli när man packar bakis. dvs. ingenting är med, allting är smutsigt och det enda viktiga har ramlat ur under resan) och satte mitt arshle på tåget. Inte jättepigg.

Har nu fått veta att jag ska jobba tio dar i rad, dvs. jag missar massa roligt i Kalmar :( men kan inkassera nästan nio tusen efter skatt! tackartackar! typiskt bra pengar att ha i höst! eller sommar :) har dock inte fått min lön ännu vilket är lite jobbigt. :S får nog ta och reda lite i det i morgon.

Nu ska jag återvända till Dan Brown och Cirkelns mitt.
pusspuss

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0