Bergochdahlbana

jäkla snurr det är nu! är tillbaka i tönsberg, vem vet hur länge, ska till mamma och pappa över påsk, mer än så vet jag inte. saknar min darling så jag blir knäpp! lackar på så kallade kompisar som inte bryr sig, inte för att de borde utan för att de bara inte verkar fatta. menmen, har inte plats i mitt liv för dem ändå. :)

Ska ha andra nattpasset av sju i natt, känns ok. börjar få slut på film att titta på bara :S behöver köpa mig lite sitcom säsonger på dvd. och typ sagan om ringen extended delux. annars kommer jag bli knäpp. Kanske ska skafa en sån film-prenumeration? hmm verkar inte värt. 249/mån. för att ha tre filmer hemma samtidigt, men jag kommer ju inte riktigt kunna se mer än sex filmer i månaden vilket blir 41:-/film. hmm, tål att tänkas på.

nu ska jag försöka jaga rätt på min karl på skype!

puss!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0