Relativitet

i morgon har marcus och jag varit tillsammans i sju månader, galet länge i min bok, men sätt det i relation till hur länge en kvinna är gravid- nio månader- och så är det helt plötsligt inte så mycket. Jag týcker det är spännande att se hur en relation utvecklas och hur man själv förändras med tiden. Jag reagerar i dag helt olika hur jag hade reagerat på samma situation för drygt ett halvår sedan, ganska spexigt.

Jag har en udda dag i dag, jag för för mig att jag bara vill lämna hela livet, ta med mig den som är bäst och bara fly till en solig plats och bo i en hydda av bast och äta kokosnötter och fisk resten av mina dagar.  Regninga september är ingen skitbra månad :S

Sen måste jag få ventilera mer än vanligt, hur är det tänkt att man ska reagera på när någon man gillar inte vill dela ens sanna passion med en, men det går bra att göra långt bort med nån annan?! Jag är faktiskt mer än lite ledsen, men inte så upprörd som jag kanske borde vara, jag vet trotts allt hur det förhåller sig i verkligheten. Men ändå. I'ts a DUI.

Sen är det nog en del av min lätt apatiska inställning just nu, men jag vet inte. Jag ska städa lägenheten-KLINISKT och sen är det pizza och dead poet society och storböla som gäller.

Vad ska du göra i dag?!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0