Måndag

Jag vet inte varför jag oftast bloggar på måndagar, det är nog den här peppiga preppyideen om att "nu på måndag, då ska jag ta tag i mitt liv och bli en ny bättre människa" men nu bloggas det iaf.

Jag fick ett mejl i dag. Från släktföreningen (jag pakcar med mig namnet Hamilton och har en släktförening, hata mig lite). Jag fick altså ett mejl. Hej emilia din ansökan om stipendium är beviljad, här varså god ta 12000.  TACK!

Hejdå ekonomisk ångest. Hej sova gott om nätterna.


Annars var det ragnarök i helgen, christopher däckade i en lövhög, jag kom hem dränkt i öl och sofia försvann någon stans i dimman. Det måste ha varit skitkul.

Just nu känns det dock ganska lovande att ge fan i spriten, har typ tusen tal att räkna i matten (jag skojar inte ens, lite läskigt).

Nu; plugg
Sen; tomtemöte.

puss!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0