Dummadumma och snällasnälla

I dag har börjat lite lagom kaotiskt. tvättmaskiner med fnatt, cykelturer och finne på näsan. Jag misstänker att det är måndag.
Jag har egentligen  en maskin som kallar på mig från tvättstugans innre, men den får vänta, jag måste ventilera. Det är lite mycket nu, skolan är tung, förkylningen nalkas och köket ser ut som War of the Worlds, det är inte vackert.

Böcker kvitterades ut (fel bok? tack adlibris) köker stökades ned ytterligare och tvättmaskinen tyckte fortfarande 11:03  VADÅ ELVAKOLONNOLLTRE!!!?!?! skit ned dig maskinjävel. tur att det finns en till.

nu ska här hängas tvätt!

puss

Kommentarer
Postat av: Kalle

finns på näsan och det är kört!

2008-09-18 @ 22:44:11
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0