Ångest

Det är väl konstigt hur en del saker inflikterar ångest på de mest fantasifulla vägar? En obehaglig räkning påminner som dumma beslut, ett sms väcker obehag som känns ända ner i tårna eller så som ljudet av din vackarklocka kan få dig att vilja hoppa framför närmsta tåg.

I dag har samtliga tre saker trillat ned i mitt liv, det är med sjukt obehag jag pröjsar räkningen på 300 pix, inser att jag kostat ett projekt x antal hundra kronor och tar konsekvenserna av att jag valde det mindre drastiska alternativet att ligga kvar i sängen i morse när klockan ringde och tyckte att det var dags för fysik (jag är INTE en bra gå-upp-på-morgonen-människa).

Efter att ha hämtat ett lass möbler (en soffa, ett bord, fyra stolar, en lampa och en näve gardiner) ser lägenheten ut som en flyttzon, av någon anledning kommer allt stök och hälsar på samtidigt! Inte välkommet, och jag har sjukt svårt att plugga när det inte är snyggt och rent runt mig. Detta betyder att jag, innan jag sätter mig med kemi, matte och fysik, måste städa och flytta möbler i typ tre timmar :s. Obehag.

I morgon är det kemi mellan 10 och 12, sen blir det nog en tripp till simhallen innan det bär av hem för att möta hyresvärden, hetsplugga och peppa inför pubkvällen. Och växla pengar. Jag ska hålla tummarna för att i morgon har 48 timmar istället för 24.

Nu; de-contamination-station.



OH!
Var ut och nattfotade lite i går!


Kalmarsalen sedd från industrihamnen.


KalmarKonstmuseeum sett från parken tvärs över.

(c) är mitt. handses off.

Kommentarer
Postat av: OttO

visste inte att kalmar kunde se så fint ut =)

2008-11-18 @ 21:23:56
URL: http://oliveira.blogg.se/
Postat av: Pärlan

fiiina bilder!! du är duktig du! =)

2008-11-19 @ 00:11:00
URL: http://paerlan.blogg.se/
Postat av: Heppelhuren

Hej bejb!

Riktigt fina bilder!!!

Håll tummarna för att även en Heppelhur minns hur man gör... Ska stå i studio idag och plåta reklambilder :-S Ångest!!

2008-11-20 @ 09:06:17

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0