Uppdate 1

Nu!  Nu är det dags för en uppdatering i stil med jag vet inte vad. Det enda sorgliga är att det egentligen inte finns nått att uppdatera om...  Är i uppsala hos päronen på obestämd tid, kärleken är till sjöss, det är 12°c ute
och jag sitter i shorts i köket och vet inte vad jag vill göra med mitt liv. 

De preliminära planerna jag har (alla mina planer är preliminära, jag får krupp annars och bli handlingsförlamad) är att i höst läsa collegeår i Kalmar och peppa upp mina gymnasiebetyg, bo ihop med Marcus och skaffa ett jobb. Ett bra kvällsjobb.  Utöver det så SKA jag börja dansa igen, minst balett och nått mer. Sen är det nästa sommar och då ska sparat kapital gå till hyra och en NOLS kurs (jaja, jag tjatar men så är det)  gärna en packpacking-nånting blött. Sen får vi se om det blir med kurser, de suktar efter instruktörer och det vore sjukt roligt att FÅ kurser. NAJSNAJS.

I det lite närmare vet jag inte riktigt, vill landa nått soft jobb i Kalmar från mitten av juli, bar, hemtjänst you name it. Och peppa inför hösten och flytta och så. En lägenhet behöver jag ragga upp med...

Nu ska jag ut och njuta av det halvdassiga vädret. hurra för svensk sommar (btw har det varit 30° i typ en vecka...)

puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0