Tisdag

Jag var på blixtvisit i Kalmar i går kväll och i morse, detta resulterade bland annat i att jag fick se lill-henke i sitt esse, en ganska dragen stor-henke och en lyrisk Strand. Gött sällskap :)

Mitt mål med visiten var dock att nu i morse titta på en lägenhet :) en lägenhet som ser ut att bli mitt och marcus hem från den 1a aug, kontrakt är inte skrivet ännu, men det borde vara på g. Hurra!! (I'm dooing my we-have-an-appartment-and-not-a-shoe-box-dance) Så nu der det ut som att jag tillsammans med mitt stora L <3 ska bli bosatta på Kvarnholmen (yay) Östra Sjögatan-here we come!


Har även pillat lite med bloggen :) lövly. eller eh, i hav no life

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0