Rehash

Är det inte konstigt men svunna tider? Med de du känt sedan långt tillbaka, som du är helt övertygad om har glömt dig.
 I took a trip down memory lane, jag har surfat gamla bekantskaper på bortglömda communitys. Sjukt vad en del förändras och andra inte. Många ser precis likadana ut nu som för  åtta år sedan (var tvungen att kontrollräkna tre ggr. att tiden går så fort!)

Det jag förundras mest över är endå de som i dag ser ut som det de hånade andra för då (glasögon, svarta kläder, tjocka, smala... you name it) Är det så att det verkligen var avundsjuka som sporrade dem till att vara dumma för så många år sedan eller är det solidaritet från deras sida, att de klär sig i dag som du gjorde då just för att de inte har glömt?

Eller är det bara jag som hatar mitt förföutna och är övertygad om att det hatar mig tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Heppelhuren

Hell no darling. Tro mig - jag hatar också.

Intensivt och mycket. Inga jäkla reunions för min del.

Faktum är att jag övervägt att lämna facebook just på grund utav att det förfluta hittar dig där. Men så kom jag på att man minsann kunde ignorera folk som helt plötsligt vill kalla sig ens vän. He he he...



Puss

2008-07-18 @ 19:17:11

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0