onsdagsfest!!!

Eller, ja, jag har fest för mig själv. I skrivande stund firar jag att jag brännt ryggen, har sågspån i näsan och bromsbett på ställen där bromsbett INTE ska vara. Det har alltså varit en bra dag. Och så är det ju bara typ 24 dagar till allt är så där speciellt igen.

Jag är ju inte den som firar utan musik så ur högtalarna strömmar disneyklassiker och jag skrålar med och tackar mina föräldrar för att de bor i obyggden. (jag kan f.ö. inte hålla samma ton som ariel i lilla sjöjungfrun om någon undrade. Men jag tror hon fuskar.)

Nu ska jag styra fläskpannkaka. fast med innerlår. MUMMA.

----------------
Det är väl underbart när en dag flyter förbi och vid summerandet av den kan man bara konstatera att det varit en jäkligt sjysst dag. Solen har lyst, värmen har varit näst intill tropisk och tankarna har uppfört sig som de ska. Love it!

Jag i solen med magisk röst.

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0