Onsdag 16e

Hej hallå bloggen!

Jag har funderat på en sak, nämnligen semestertider. I Sverige i dag på 2000-telet har vi kvar känslan av att alla MÅSTE gå på semester på sommaren. Industrisemester altså. Detta gör att folk inte är på sina jobb i två-tre-fyra veckor i mitten av sommaren, underbart för dem lite jobbigare för den delen av sverige som inte sörplar frozen margaritas i hängmattan. Men en enorm eloge till de som faktiskt håller sverige flytande, sin semester till trots. Anette Strömqvist på GUC (mitt gamla gymnasium) är en av dem, hon har semester men jour för frågor. Hon är bra som fasen! utan henne hade jag fått et nervöst sammanbrott! Det samma gäller studentcentrum på Högskolan I Kalmar, magiskt trevliga människor.

Fan vad jag gillar bra och serviceinriktade människor!

-------------
Nått som inte är lika underbart är knä knö-hunden i sängen på nätterna. men hon är söt.

Molly-love

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0