MegaMåndagen!

Eller, ja, så mega har den kanske inte varit. Men jag har vart fram och tillbaka till Solvalla travbana och besiktigat en häst. Det är nästan lika spännande som det låter. Jag har sökt jobb, lokalvårdare aka. städtant (håll tummarna för att jag få dem, iaf det ena... cash is king)

Jag har även bokat biljetter hem, via nordicsummerfestival där jag är från tisdag till lördag.
Hoppas på att kalmar är som jag lämnade det och att det kommer bli mycket sol, bad, glass och plugga. Tills skolan börjar ;)

Nu ska jag styra mat, tror jag.



ps. varför hittar jag inga heta stövlar? Känner sjukt pepp inför hoodie med zip, lös tisha med typ batman, kort kjol, strumpbyxor, overknees och lite fräsha platta BOOTS. men nej. inga boots till emil. boho :( orka vänta tills alla brats hittat dem... pooey
ds.

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0