Nytt år-and now what?

Det bloggas äckligt mycket om nyår. Här är mitt bidrag.

Det finns många klyshiga saker att säga om nyår. Inte bara nyåret som var utan nyår som almän händelse. Ut med det gamla och in med det nya, nytt år- nya tag, ja det finns hur många som hellst. En annan grej som är rolig med nyår är folks olika löften. Undrar hur många tusen svenskar som lovar att det nya året ska bli året de slutar röka.

Det nya året kommer föra med sej många spännande saker, jag hoppas att jag kan lämna mycket gammalt bakom mej, inte för att det är ett nytt år så mycket som att det vore skönt, :) . Jag har lovat att ta fler bilder och att styra upp mitt känsloliv. Med 384 bilder från nyårsfesten så började det ju bra ^^

Nu ska jag sova.

gott nytt.

fick för övrigt en chock när jag insåg att det hux-flux blivit Januari, ganska roligt med tanke på att jag var ganska medveten om att det var nyår. Spännande spännande.  (vilket ledde till dagens tanke; Varför har vi månader?)

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0