iFuneral och my family

I dag har det hänt. Min iPod är död. Eller död och död, den hittar inte sig själv :S. så typiskt.
men inget kan förstöra en "morgon" som den i dag. :) allt blir lite lättare.

hoppas solen skiner i morgon med.


----
I dag har jag pratat med min pappa för första gången på en månad känns det som. saknar honom, han är en bra pappa. vi har haft våra obligatoriska bråk och har kunnat sabba ungefär vilken middag som helst, ingen pappa kan moralpredika som min och ingen kan ge ett barn så dåligt samvete. men det är fortfarande världens bästa pappa <3

Kommer på mej själv med att sakna min familj jättemycket, det är inget jag reflekterar över sådär jättemycket, antar att alla saknar sina familjer. Men så är det inte. Många av de jag känner har separerade mammor och pappor, de verkar någonstans vara lite bittra över att de har det så. Att åka hem är inte lika underbart i deras värld som i min.  När jag pratat med pappa fick jag sån hemlängtan att jag var tvungen att boka tågbiljetter :) åker 19e mars kommer tillbaka 26e. hoppas min syster är hemma då.  gillar förövrigt att efter att ha legat i KRIG med SJ's hemsida fått biljetter hem och tillbaka för under 300kr (299) YAY


nu ska jag bowla med kåren!


puss!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0