FinaFredag!

I dag är det fredag, det känns ganska bra. Sov bort lite för mycket av dagen, vart lite sent hos M igår.
BGar själv på puben i kväll (premiär) ska bli galet spännande.

Det var ett tag sedan jag skrev här, mycket har hänt men inget värt att nämna. :S


Jag blir så överraskad av hur möten med nya människor sätter världen i spinn ibland. Nått pirr i magen av att just NI umgås och uppskattar varandra. Jag har turen att ha ett helt gäng sådana människor i denna stad. Mina pärlor.

nått annat som är speciellt är hur måna av de bästa relationerna har "en låt", den en sången som betyder lite extra. Maries Ladytron, Jennys rullar fram och Johans -vad-den-nu-heter, M's Fix You, sannes scientist. och några till.

fantastiskt.

nu är det plugg!

puss

Kommentarer
Postat av: Marie

att du kommer ihåg "min" låt :) love you

2008-01-25 @ 21:09:46
URL: http://inkorrekt.blogg.se

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0