Sotis

Jag tycker verkligen att svartsjuka är ett galet oattraktivt personlighetsdrag. Och jag har det. Fett ös. Jag kan bli så sjukt sotis på gamla flammor och "brudar" i mina div. karlas liv, det spelar ingen roll om killarna och jag har nått seriöst på g eller inte jag har problem med andra tjejer. Sjukt skumt egentligen. Det är inte det att jag är rädd att förlora min kärlek eller så, men jag gillar dom inte som tjejer, det kan vara sjyssta personer, men nej.

Jag har mer än en gång myglat igenom min pojkväns sms och hittat "blablabla... PUSS becka"  jag kollar konsekvent upp dessa tjejer, vilka dom är, hur dom ser ut och varför dom har kontakt.  oftast är det bara en gammal kompis från högstadiet som nog var söt när hon var 15 och dom har kontakt för deras föräldrar känner varandra. Men ändå.


Jag erkänner min fulaste sida, jag är svartsjuk.


Nudå?!

Kommentarer
Postat av: OttO

jag gjorde nåt liknande för ett par veckor sen... usch o fy vad man mår dåligt med sig själv då.. svartsjuka är livsfarligt..

ta hand om dig gumman

2008-02-13 @ 17:41:59
URL: http://oliveira.blogg.se
Postat av: Marie

Jag är världsmästarsvartsjuk. Jag kan tillochmed bli polare med de asen till brudar. Eller hacka min pojkväns mail som du säkert minns :)

2008-02-13 @ 22:38:29
URL: http://inkorrekt.blogg.se

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0