Snörvel

Onomatopoetiska ord är bra skit, du vet ord som låter som det de betyder, vovve, flip-flop, snörvlig osv. Dom här orden är bra till att beskriva förkylning, snörvlig t.ex. det är PRECIS vad jag är. Helt galet. Vet inte om det är en bra ide att gå och träna i dag eller inte. är inte sjuk precis, men jag jobbar onekligen på det. har ett kilo vadd i bihålorna och vill mest sova.

Ringde min mamma i dag. Hon är så söt. Min mamma räddar mej när det är jobbigt. Ska bli så härligt att åka hem i påsk. Saknar min familj. Berättade för mamma om mitt L. nu är det på riktigt. :)
det känns bara lite konstigt.

Får se vad som händer i kväll
borde; skriva brev, skriva krönika, och plugga. MEEEEN vi får se vad som händer. är lite sugen på typ bio eller nått. a la carten vore najs med.
fast utan förkylning.

Ska möta marie om 40 min. Hon är för rolig. Helt underbar.


Puss!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0