Annandag jul

Annandagen, en annan dag?

I dag är det den 26e december, jag ligger på golvet i mitt gamla sovrum och gör fysikuppgifter, något omotiverad. Mellandagsrean har öppnat sitt sedvanliga kaos och jag är på något sätt lycklig att jag inte är där. Men samtidigt, money makes the world go round.

Jag är mest trött och kall, längtar hem mer än nödvändigt och har allmän panik inför framtiden. Min tre år yngre lillasyster har bättre koll på livet än vad jag har, det känns sådär om jag ska vara allvarlig.

Nu är det kisspaus, sen ska jag tillbaka tlll min fysik. Hu.


God Jul!

Dagens hatobjekt
Fysik, mass-sms, och människor som spammar alla på facebook med likadana julhälsningar.

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Emil, hoppas att du har haft en fantastisk jul! Gott Nytt År tjejen!

2008-12-28 @ 00:01:10
Postat av: Lisa

jag hatar allt det där plus när folk säger god fortsättning också pusspuss

2009-01-08 @ 03:19:48

Lämna din kommentar här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0